Skärtorsdag

image375idag är det torsdagen före påskafton, det vill säga skärtorsdagen. Och vad gör man på den dagen? jo, klär ut sig till påskkärring. Det gör iallafall Jennifer, såklart. Omogen som hon är skiter hon i alla elaka kommentarer och bryr sig bara om de komplimanger hon får.
Förutom att det är skärtorsdag så har jag varit med Sara i Täby och kollat på lite glasögon som hon sedan (kanske) ska få. På vägen hem körde vi mc-drive vid Hägernäs. Jag beställde en lillamenyn med hamburgare och cola + en blåbärspaj. Sara beställde en happymeal med chicken mcnuggets + en glass med chokladtopping (extra topping). Men när vi fick vår mat fick vi en extra happymeal med en hamburgare i (men däremot ingen dricka till den) och Saras chicken mcnuggets var sexpack och inte fyrpack. Så det var rätt nice (kul ord)!
Nu ska jag sätta mig framför tv:n och mysa med min mami. Senare ikväll ska jag baka, muuumms..

ching


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0