probliken var galna i mig och Sara

Det var grymt kul i Globen och Berns, god Chinabuffé åt vi också. Jag hade verkligen en jättetrevlig kväll tillsammans med Sara (min bästa vän), Anna (hennes mamma), Angela (min mamma), Christoffer (min bror) och Oscar (min systers pojkvän).

image368
probliken var galna i mig och Sara (Alla paparazzi bilder kan inte bli snygga)


Jag har haft ont i huvudet och magen enda sedan jag gick upp från sängen igår. Jag har känt mig yr när jag gått och mitt huvud har tryckt sig nedåt mot golvet, höll på att ramla när jag gick förut. Igår kväll kräktes jag till och med. Därför har jag stannat hemma från skolan idag, så jag inte skulle smitta någon. Men jag mår mycket bättre nu, trots att jag fortfarande har ont i huvudet. Tror att jag ska gå till skolan imorgon.

Det som är jobbigast är att jag övade så mycket igår kväll för att jag skulle kunna allt till mitt konsumentkunskapsprov jag skulle haft idag, vilken känns som onödan idag.

Ching


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0