Jesus mamma

halloooooo..
I torsdags hade vi bara 5 minuters engelska! (skryt) och på de 5 minuterna så läste 5 personer en varsin mening i boken, sen var det slut. Hemma hos Sara klädde jag ut mig till Maria, Jesus mamma, hihi
I går var det fredag och jag gjorde klart min present till farmor i slöjden, ni får se kort på den sen. Jasmine, en tjej i klassen, kom hem från Indien och gav mig ett jättefin fotlänk. Vi hade längtat efter henne.
I går kväll var jag, sara, emma, adam och jesper hemma hos christoffer och kollade på film. Vi såg I am legend. Några rysningar i kroppen blev det men under en skön filt tillsammans med emma så dog jag inte.
Idag vaknade jag runt ett i Marcus, saras brors, säng där jag och Sara sov idag. Vi har ätit pannkakor och letat efter min mobil, som jag hittade! Och nu ska jag snart åka hem för Sara ska spela innebandy.

image356 image355 image357

Ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0