Fullmåne

Idag har jag inte gjort så mycket, men på kvällen vände det. Jag åkte till ICA med mamma och köpte frukt och annat. När vi kom hem började vi laga mat. Det blev entrecote, ris och beasås. Efter maten, till efterrätt, åt vi glass med fruktsallad som jag gjort. Den innehöll:
Banan, melon, päron, apelsin, jordgubbar och apelsinjuice.
Det var verkligen jättegott! Samtidigt som vi åt det såg vi på film. Vi kollade på Surf's up, den var ganska rolig. Nu ska vi kolla på en skräckfilm med Nicole Kidman, men jag kommer inte ihåg vad den hette.

Ching


Kommentarer
Postat av: PETRA

mohohho,.
jag
älskar surfs up, :D

2008-03-22 @ 17:00:35
Postat av: PETRA

mohohho,.
jag
älskar surfs up, :D

2008-03-22 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0