filmdags

Nu ska jag kolla på kvällens film som blir She's the man. Efter det ska jag nog öva på mina engelska glosor, det får jag inte glömma! imorgon har jag sovmorgon och slutar inte så sent, det är rätt chill (ett ord jag i vanliga fall inte gillar).
Nu tillbaka till filmen.. Som titeln antyder är tjejen en kille, i alla fall för ett tag. Violas liv är fotboll, och trots att hon blir motarbetad av både sin mamma och skolan ger hon inte upp. När tjejlaget i skolan läggs ner och hennes bror drar till London ser hon sin chans på hans internatskola.


image371

betyg :☺☺☺☺

Kommentarer
Postat av: fanny

Åh den där filmen är så bra:)

2008-03-22 @ 21:26:36
URL: http://fnissfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0