9 mars

Igår så hjälpte jag en tjej från täby som heter Fanny med hennes blogg, http://www.fannypaulin.blogg.se/. När den var klar så blev det strömavbrott fyra gånger hemma hos mig. Då kom Sara och hennes mamma. Vi kollade på melodifestivalen tillsammans, fel personer gick vidare!
När melodifestivalen var slut så kom Lisa också. Vi kollade på två filmer, Tarzan och Crossroads. Men jag kollade inte så mycket p åtv:n utan målade istället två "talvor". Den ena ritade jag av en bild på mig och mina syskon och den andra blev en bebis.
När jag och Lisa skulle sova såg vi på Good luck Chuck.
I morse vaknade jag klockan halv 10. Klockan 11 var jag och Lisa nere i kyrkan med resten av vännerna. Vi fick våra biblar och åt därefter skinkmackor.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart åka till farmor för hon fyller år.
image358
(en bild som ger sommarkänsla fotograf: Jen)
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0