J som är Jordgubbe

aaaah, en söt liten fågel flög precis in i rutan, läskigt.
Igår tillbringade jag kvällen hemma hos Petra med tjejvännerna där vi kollade på fotbollsmatchen, Sverige mot Grekland. Alla tippade på att Grekland skulle vinna förutom Annika som trodde det skulle bli lika. Men Sverige vann!!!!
Idag är alla i min klass på Gröna Lunda, alla förutom jag. Jag har redan varit där i år och har inte lust att slösa bort nästan femhundra kronor på att åka karuseller i regnet. Nej, jag skolkade i dag. Har istället sätt på film och sovit.
Imorgon ska vi bara ha halv dag i skolan, på den halvdagen ska vi städa. Efter skolan ska jag och Nike träna mer på vårat upptädande som ska ske på skolavslutningen.
Sommarlovet kommer bara närmre och närmre, bara två dagar kvar. Nu ska jag nog ta och spela lite på facebook, haha.


ching

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg bild där!

2008-06-11 @ 20:21:45
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0