I som är Isglass

åååh, sommarlov snart! Solen har varit så varm och skön idag. Jag låg ett tag, efter skolan, ute i solen och stekte. Skitskönt! Just nu är jag bara sugen på en liten isglass.

Dagens
Dagens humör: Uppåt, mycket uppåt!
Dagens mående: Gooood, lite trött just nu bara.
Dagens borde: Öva inför matteprovet som jag har imorgon.
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: inget, nada, none.
Dagens klädsel: Samma som igår, hihi (se bilderna från Gröna Lund)
Dagens plan: Se på solnedgången
Dagens materiella vill ha: Isglass och brun hud.
Dagens längtan: Sommarlovet och konfirmationslägret
Dagens beroende: Mat, som alltid
Dagens låt: I can't make you love me


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag la mig också i solen en stund :)
ska vi vara nån dag? gå ner och köpa lite glass ;)

2008-06-02 @ 20:56:43
Postat av: schara

du hade ju smink på dig i skolan? :O

2008-06-02 @ 22:18:46
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Jen

eeeh, nopp!

2008-06-02 @ 22:54:23
URL: http://iens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0