Från sommar till vinter nu?

Det har varit kanonväder denna dag, trettiotvå grader.
Dagen började med ett IKEAbesök där jag fick  en papperskorg, ett par gardiner, tre gröna växter och krukor till dem med mig hem. Senare under dagen spelade jag fotbollsmatch i värmen uppe på bällstaberg. Vi förlorade, men det gjorde ingenting för vi kämpade bra! (det var ju trots allt 30 grader ute då)
Imorgon ska värmen sjunka till 25 grader men ändå en varm sol.
På tisdag blir det ännu "kallare" nämligen 23 och molnigt. Varför just på tisdag? Då ska vi ju åka och bada med klassen.
Men på onsdag händer någon fruktansvärt. (Vi ska ju till Grönan på tisdag) Det som händer är att graderna sjunker med 11 grader. Det blir alltså 12 grader. Plus regn på det. Stackars oss, vi kommer att frysa ihjäl!

aja, nu ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla på en bra film. Vi hörs!

ching


Kommentarer
Postat av: alicia

o no! är det sant? :(

2008-06-09 @ 19:01:29
URL: http://ipapipa.blogg.se/
Postat av: jasmine

skoja inte? ska det bli 12 grader på onsdag?! :O

vi som också ska till grönan ..

2008-06-10 @ 20:11:32
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0