Badhelgen

I torsdags var vi ju i stan med klassen, det var skitmysigt. Åt på kajen med Sara och Axel, åkte djurgårdsfärjan, hade föhör på mitt svenskarbete och värmde mig i solen.
På kvällen var det fotbollsträning. Direkt efter träningen tog jag, Jannica, Sara och Jullan bussen till skavlöten och badade.
 
Efter badet åkte vi hem till mig och tältade. Vi sov fyra stycken i ett liten tvåmannatält, det blev ganska varmt.
Igår, fredags, åkte jag till Vaxholm och badade tillsammans med mamma, Christoffer, Christoffers kompis Petter och Petters mamma.  Köpte en glass och låg och solade på berget.
Imorse åkte jag och mamma till Filippa K utförsäljningen i stan. Jag köpte en vit hög kjol, söt var den. När jag kom hem böt jag till bikini och tog bussen tillsammans med Lisa till skavlöten. Kom hem klockan halv sju då jag åt. Nu har jag precis plattat håret.
Trött som bara den efter en sådan badig helg. hihi
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0