15 juni

Denna dag började med en stol i solen ett tag, då jag började läsa en engelsk bok som heter "Further Under the Duvet". Sedan åkte familjen + Oscar till Norrtälje och hälsade på hemma hos farmor.

Hemma hos farmor bjöd farmor på mat. Vi fick hemmagjorda pizzor med bröd och sallad till, jättegott!

Efter det blev vi mätta och tog en liten paus på farmors balkong.

Till efterrätt år vi glass med svenska jordgubbar, men jag hoppade glassen eftersom jag inte tål laktos.

Sedan sa vi hejdå till farmor, farfar och Sixten..

.. och åkte till täby kyrkby för att kolla på när Chrille spelade match. Då passade jag på att köpa min sommarglass, nämligen sandwich jordgubb.

ching

Kommentarer
Postat av: m@

Hallo där!

Idag är det den 15 juni INTE juli! ;)



pöss

2008-06-15 @ 23:35:19
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: jenni

oj, hihi.

2008-06-16 @ 17:09:16
Postat av: Maria

grattis på namnsdagen sötnos(axelina) :)

2008-06-16 @ 18:55:50
URL: http://ghalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0