Peddobusschaufför 2

Idag har jag varit i skolan och haft en vanlig chill-dag..
På vägen till bussen gick jag tillsammans med Melica och Madde. När vi närmade oss busshållplatsen gav vi ett adjö till Madde som svängde av vägen.
Medans jag och Melica stod väntasfullt och väntade på att bussen skulle kommma försökte vi få en lastbil att tuta. men icke sa nicke, han vill inte.
När bussen äntligen kom, 5 minuter förtidigt, gick vi på den med ett gått skratt på läpparna.
Då är det självklart en peddobusschaufför 2. Han säger först att vi ser kul att ha och undrar varför och frågar till och med om han får vara med att ha kul.

Den första peddobusschauffören jag träffade var med Sara.
Det var en mörk kväll förra vintern. Vi skulle gå på en spec-buss som heter 665. Men vi var inte säkra ifall den åkte hem till mig och därför var sara tyungen att fråga busschaufförn.
Menans hon frågade så stammade hon och blundade med ögonen. Då sträckte han ut med tungar, viftade med den och vickade på ögonbrynen till mig. När Sara sedan avslutade sin mening kollade hon upp. Då slutade han med de och gav henne en peddig min och sade: jaaaa..
Och där gick vi på den släkta spec-bussen när den var helt tom. Rädda var vi, han kunde ju låst bussen och rövat in oss i skogen eller vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Bella

Sucha vad hemskt:S

2008-01-17 @ 22:26:54
URL: http://alexbella.blogg.se
Postat av: schara

jennifer, det var ju på 662 peddot var! 665 går inte vid mig, den går till brottby ;)

2008-01-18 @ 07:50:24
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Jennifer

skrev fel, för jag vet. :) och det var inte 662 utan 663 :)

2008-01-18 @ 17:11:12
URL: http://iens.blogg.se
Postat av: alicia

alla peddosar verkar jobba som busschauförer? :O eller så kanske de blir pedofiler av busschaffisyrket, vem vet? ingen annanstans har jag sett så många iaf...

2008-01-18 @ 21:30:27
Postat av: madde

Blää, äckligt =S

2008-01-18 @ 22:33:33
URL: http://maddekdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0