idagidagidag

väckarklockan, eller rättere sagt mobilen, ringde klockan halv åtta då det var dags att gå upp.
Bussen gick 08.16 som vanligt till skolan. Men när jag kom var jag lite försenad. Som tur var hade vi inte börjat än.. klockan gick och den blev två minuter över nio, tillslut kom vår lärare upp och sade att hon glömt bort att hon skulle ha vår lektion. Men vi hade då språkval och efter det mellis.
På melliset spelade killarna kort.. men vi tjejer fick inte vara med! aja, ouppfostrade egoister är vad de är.
Efter mellisrasten så tog våran rektor halva SO-lektionen och pratade om PRAO:n som vi kommer att ha om 13 veckor. Jag och Sara ska då PRAOa på hennes pappas jobb, Svea ekonomi, och dagis.
Efter SO-lektionen hade vi NO och sedan var det dags för luch, som vanligt halv 1. Vi åt potatis och korv idag, det var rätt så gott.
Efter luchen hade vi matte, som var sista lektionen, senad trippade vi till busshållplatsen och väntade på att bussen skulle komma. Då är det såklart att killarna i min klass inte har växt upp ännu utan börjar kasta snöbollar på alla fastän ingen vill, Så omoget!
Men nu är jag hemma i värmen och ska snart gå ner och lägga mig och kolla på tv under täcket, sååå myyys. Klockan sju är det styrketräning med fotbollen med jag vet inte om jag orkar gå, för jag har nämligen ont i huvudet och magen sen så hostar jag hela tiden också.. :(

image179
(Bild: tagen av Jennifer Axelina Dec 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0