Överskottsengergi

Skoldagen idag började med klassråd och ett matteprov som var skiiiittrååååkigt!
Efter det åkte vi in till stan, kekade på donken och gick på bio. Vi såg Guldkompassen. Det är en fantasy-film på nästan 2 timmar.. Den var inte ens bra!

Jag tycker Dakota Blue Richards i den här filmen såg ut som en liten Uma Thurman!
image313 image314
Kanske inte så jättemycket på de här bilderna, men ändå..

När vi skulle åka hem från stan satt jag tillsammans med Alicia, Madeleine och Melica (tre tjejer i min klass). Vi satt och berättade om alla djur vi haft och härmade olicka djurljud. Ett gott skratt fick vi!
När jag sedan skulle ta bussen från centrum hem till mig tyckte Martin (en kille i min klass) att jag inte var klok för jag hade nämligen 100 kg ÖVERSKOTTSENGERIIIIIIIIIIIIIIIIII, som jag inte kan bli av med! hahahhaha..  


Kommentarer
Postat av: alicia

haha, det har du rätt i! en mini-Uma Thurman ;)

2008-02-21 @ 18:03:57
URL: http://ipapipa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0