McDrive

image269

På vägen hem från farmor ville jag och min bror åka förbi McDonald's. Min bror var sugen på två El nacho (eller hur de nu stavas) och jag ville ha en lilla menyn. Jag ville helst ha "med kycklingburgare", men eftersom inte det går att beställa det så beställde jag "med hambugare".
När vi åkt fram till luckan säger tjejen där att det inte finns någon hambugare utan frågar om det går bra med en kycklingbugare. Då tänker jag; YES! och säger sedan ja.. Hon stänger då luckan och kommer tillbaka efter en minut och säger:
- De är slut.. går det bra med en mcchicken istället?
- Det är klart, säger jag och ler.

När vi fått våran mat så svänger vi ut från Mcdonald's. Men innan vi åkt ut på motorvägen märker jag att det inte finns några pommesfrittes. Vi åker därför tillbaka, ställer oss i mcdrive kön som tog ca 5 minuter, får sedan mina pommesfrittes och kör iväg. Men jag kan se det på den ljusa sidan.. Jag fick ju trots allt en Mcchicken&CO för 35 kronor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0