idagidagidag

Gårdagens film var inte så bra, jag irreterade mig mest på händelsen..

Dagen idag började med idrottslektion på ip eftersom vi skulle åka skridskor. Jag var inte med eftersom mina skridskor inte var slipade och eftersom jag inte hade någon hjälm vilket var obligatoriskt.
Istället så gick jag ut på en liten resa som tog nästan en timme, tillsammans med Emma, Isabelle och Julia upptäckte jag en ny del av Vallentuna! (helsjukt) men såklart så tog det för långt tid så vi missade bussen tillbaka till skolan och fick därmed ta nästa som gjorde att vi missade halva engelskan, aja..
Efter engelskan hade vi Svenska och därefter lunch. Vi åt kebab med ris, och det var utsökt!
Efter en lång lunchrast med bluffpokerspelande och annat hade vi spv, dvs spanska. Och sedan kom så sista lektionen av dagen, SO:n. Men som tur var var vår SO-lärare sjuk och vi kunde inte redovisa det vi skulle idag utan såg på film istället.

image280
jasmine åker skridskor

När skolan tog slut följde jag med Julia till Ishallen för att hämta sin kvarglömda väska från imorse, och som tur var så hade vaktmästaren den.

Nu är jag hemma igen och ska till kyrkan klockan sju ikväll.

Allt detta hände på sex timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0