Hej hopp!

Upp och hoppa! Nu är det sportlov, fåglarna kvittrar och klockan är 10:23
Igår var jag med Jannica i täby C, jag köpte ett linne på gina och ett par shorts på JC (vilken är en ovanlig affär att handla på för mig)
Till middag åt jag tacos, det blev en sen middag, klockan halv åtta! Efter middagen kollade jag på ett program på tv och gick sedan till Vallentuna C med Lisa och Linda. Där hyrde vi film och köpte massor av godis. När vi kom hem spelade vi ett spel. Och gissa vem som vann.. Såklart jag! men bara med ett poäng, hihi ^^
Efter spelet kollade vi på filmen "Kärlek på menyn" (gårkvällens film), men vi hann inte se klart den, för vi somnade.

Men idag är det en ny dag! Idag ska jag nog börja läsa i min bok som har mer än 300 sidor som jag ska lämna in efter lovet. Den heter "Prinsessan och mördaren", och är en roman-deckare (tror jag). Sen tänkte jag åka in till kungsträdgården, där man kan göra massa saker, och sedan möta upp min mami. Men vi får se vad som händer!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0