En otroligt lång och onödig lista

En lång och inte så rolig lista, hihi ^^ Tagen av Madde :)

Jag kommer från:
Sverige och Brasilien (50-50)
jag är just nu: klädd i pjamas
hur gammal är du: 14
tycker du om någon just nu: pojke? -ja
om sex månader: fyllde jag år för 5 dagar sedan
jag samlar på: minnen
gröna eller röda äppeln: gröna (men helst inga)
vem ringer du när du är arg/ledsen: Sara, tror jag..
gillar du golf: nej, hihih
vilken tid gick du upp idag: runt 1
har du sovit i din egna säng inatt: nej, på madrassen nere med Lisa.
har du strumpor på dig nu: nej, hihi..
hur svarar du i telefon: Hej det är Jennifer
är du ensam nu: Ensam i mitt rum, Lisa sover
vad ska du göra ikväll: Mysa. Gå hem till Sara om hon kommer hem idag!
vad ska du göra imorgon: Träffa Sara, gå i kyrkan och åka till Norrtälje
var vill du bo när du blir stor: Fråga mig då, vet inte nu.
är det okej att gråta: JA!
när grät du senast: Vet inte, det var ovanligt länge sedan nu.. Någon gång förra veckan
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren, luugnt!
laddar du ner musik och film från Internet: Bara musik.
vad skulle du göra om du vann en miljon:  hihi, masssor av saker!
bär du glasögon eller linser: Japp, linser
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte så viktigt, men jag har mycket..
när går du upp ur sängen typ en helg morgon:
10-14
har du piercing: Bara hål i öronen
vill du gifta dig: ofc!
vill du ha barn: Jappsi
solar du ofta: På sommaren ute, och i solarium på vintern. 
är du bra på att laga mat: Vissa saker blir goda av mig, men jag är absolut ingen kock!
gillar du att dansa: Ja, I love it!
är du flygrädd: nej, gillar bara inte att man får lock för öronen..
hur vig är du: haha.. konstig fråga, vigare på vissa ställen..
vad dricker du helst när du är törstig: Läsk :D
vilken är din favorit glass: Jag vet inte. Jag älskar att äta mjukglass med jordgubbstopping med jordgubbar i.
tror du på ett liv efter döden: Asså jag vet ingenting om det där.
tycker du om sushi: Inget jag avgudar..
vad äter du helst när du ser på film: chips och godis
lever dina föräldrar tillsammans: Nej
vad heter du i mellan namn: Axelina
är du morgon eller kvälls människa: kvälls människa!
vilken ögonfärg har du: typ, grön-blå
vilken hår färg har du natuligt: brun
vilka hår färger har du haft: Svart, Brun, mörklila, mörkröd och en ful orange-brun färg.
har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
biter du på naglarna: Bara när jag är riktigt närvös eller inte har någon fil om något är fel.
är du beroende av något: allt onyttigt
röker du: nej, fy!
hur ofta tränar/motionerar du: Vet inte, det varierar
Senaste låt du hörde:  Over you eller Home med Chris Daughtry
vad gör du på helgerna: myser mest
brukar du bädda sängen: Bara när jag städar rummet
hur många timmar sover du på en natt: från 5-12 timmar, haha..
senaste bok: just nu läser jag  "prinsessan och mördaren" med klassen.
har du kysst någon under den senaste veckan: nopp
vad var det senaste du sa: Jag ska bara kolla ifall jag hittar något att ha på mig, något mjukt
önskar du att du bodde någon annanstans: jag trivs här jag bor, men det vore skönt att bo utomlands
vem kramande du senast: Min mamma eller min syster..
saknar du någon nu: Jag saknar Sara!
hur många lampor har du i ditt rum: Bara 2
vem ringde dig senast: Mamma
gillar du att slåss: nej?
vad är du allergisk mot: Mjölk och vissa människor!
var du glad igår: Ja, hela dagen lång!
vad är din favoritfärg: Det går inte att säga, gillar nästan alla 
sminkar du dig: Ja, men jag har inte hunnit idag.
hur ser ditt rum ut: Litet, en säng, en dator, en tv och lite prylar som hyllor och sånt. Målat i vitt med en guld fondvägg..
känner du dej värdelös: Ja, ibland
brukar du tänka på självmord: Har aldrig gjort det. Det är sååååå egoistisk!
har du somnat i skolan någon gång: Ja, hihi ^^
tror du på gud: naaaj, inte än. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0