Dr. Bombay

Cali cali cutta cutta cutta eyoh eyoh, det sjöng jag, Sara och Jannica på lunchrasten.
När vi gjort det några gånger säger Jannica att hon har den på sin mobil. Jag och Sara tar det såklart på skämt och små skrattar lite. Men när jannica sedan tar fram sin mobil och sätter på Dr. Bombay hör vi att det är seriöst och garvar ihjäl oss (nästan). När låten har gått ett tag hör vi att det inte är Calcutta-låten och säger det därför till jannica. Då säger hon "men jag har den också". Våra miner blir då chockade men jannica säger direkt "skoja!" Vi blir så såklart sugna på att veta om hon har den eller ej. Och då säger hon "okej, jag har två låtar" och sätter på den.
Vi börjar då skratta ännu mer!
Eftersom Jannica hade två låtar med dr. bombay säger vi.. "du har fler, det vet vi Janni". Jannica drar snabbt till ett "nej." Vi försöker genast att få tag i mobilen och kolla upp om det stämmer då jannica säger "okej, jag kanske har fyra"
hahhaha.. varför ljuga? skäms hon?
När vi fått tag på mobilen kollar vi spellistan och hittar sex låtar me dr. bombay. hur kul som helst!

På NO-lektionen efter står jannica framme vid tavlan och förklarar ett tal då hennes mobil börjar ringa och det låter:
Calcutta, I am a taxidriver in
Calcutta, I drive my little taxi in
Calcutta, taxi taxi taxi in
Calcutta, I am a taxidriverman


Alla i klassen börjar skratta, vilket skämt! men stackars Janni

image272+ image271

Kommentarer
Postat av: alicia

hahah, det var kul... men vilken fin bild på henne! :)

2008-02-11 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0