alltid något

image332idag vaknade jag upp i Saras säng av att min mamma ringde och sade att jag skulle ta bussen som gick om en timme till karolinska sjukhuset. Där skulle jag tillsammans med Saris och mami på en kontroll.
Efter kontrollen, som gick UTMÄRKT, så åkte vi till hötorget och åt på Sawadee (thairestaurangen). När vi ätit oss mätta, var tvungen att ta extra ris, så tittade vi runt i affärerna och promenerade till kungsträdgården. Där såg vi skridskoåkande människor på isen, ridande människor på hästar och glada människor på styltor. Jag som är fruktansvärt rätt för hästar, höll mig undan.
Med mig hem från stan fick jag ett rosa, sött litet armband och en ormfärgad body från ginatricot. (varken mamma eller Sara tyckte den var snygg, vilket var synd)
Efter stan tränade vi styrkegympa, med min mamma som ledare. Efter det åt vi middag. Det blev pannbiff med pasta.

Nu ska jag och Sara kolla på film och slagga på madrassisar.
Ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0