Ny månad.

tuuuuuuut, lät krigstutan precis. Min första tanke var "är det krig?" men sedan kom jag ju på att det är första måndagen i en ny månad, klockan tre. Det är redan december! Det här året har gått sjukt snabbt. Tror att detta året även varit det bästa. Brasilien två gånger och Gransnäs två gånger. Kan det bli bättre?
Såg på julkalendern imorse. Det verkar som att den kommer att gå ut på samma sak som förra årets, att hitta tomten innan jul. Lite tråkigt. Det var mycket bättre julkalendrar när vi var små. Mysteriet på Greveholm och trolltider var kanonbra!
Igår var det första advent också. Hade inget adventsfika, men jag satte upp min julstjärna, åt god mat och tände första ljuset i ljusstaken. Visst är det härligt med advent? Har verkligen fått den dära julkänslan nu. Däremot satt jag och Jannica och pratade på bussen hem idag om att ifall man tittar ut så ser det ut som i oktober, riktigt trist.



ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0