fredagschill

Äntligen helg!
Gårdagens match tog vi inte hem, men vi hade kul iallafall. Vi spelade mot brottslingar, vilket var lite läskigt. Jag fick en spark på låret, rivsår på vaden och blod på armbågen men annars gick det bra.. hihi
Idag började vi med textilslöjd på morgonen då jag började lappa lite, men jag vet inte till vad. För nästa lektion ska jag börja med att sticka raggsockor. Farmor skulle köpa garn och komma med mönster till mig. Snälla farmor :)
Efter slöjden hade vi språkval, matte och svenska. På svensklektionen redovisade vi boken "Den osynliga flickan". Det gick ganska bra.
Därefter åt vi lunch och sedan åkte vi iväg till musiken. På musiken hade vi ett läxförhör där vi skulle kunna alla byggstenar och kunna skillnaden mellan harmoni och melodi, det var inte så svårt. Musik var den sista lektionen. När jag kom hem städade jag mitt rum och åt middag. Vi åt kött med ris och beasås. Snart ska jag kolla på film med min familj.

Jag fick photoshop idag också, vilket jag har väntat på att få alldeles för länge nu. plus att jag beställde en ny mobil som kommer att komma inom tre till tio dagar. Det är en likadan mobil som jag använder nu (Saras gamla) förutom att den jag beställde är svart och den jag använder nu är silvrig. Det är en w880i. Vi hörs!
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0