Födelsedagspresenter

Jag är så nöjd med allt jag fick av mina vänner och familjemedlemmar. Vi åt spagetti med köttfärsås och kollade på hem till midgård, hihi. Detta har jag fått:

Ring och tröjorna av Sara.

Ralph Lauren's COOL fick jag av två underbara pojkar, nämligen Ludvig och Adam. Tack!

Två pack kondomer fick jag av Adam (an annan adam), André och Alex. typiskt killar.. De tänkte skriva ett roligt rim också. Det gick typ så här "Dra på rullen, så slipper du bullen" haha, det tycker jag var kul!

After8 och presentkort på hm fick jag av Gustav och Ludvig (en annan ludvig).

Vit Tobleronechoklad fick jag av Sabina och Filip.

Merciask fick jag av Viktoria.
:
Halsband av Sophie.

Halsband och örhängen av Jannica.

En personlig almanacka fick jag av Saras föräldrar. Sjukt ball ju! Står mitt namn i och allt. Beställ en du med, eller titta lite närmre på www.personligalmanacka.se.

Aladins hjärtanask och hundra kronor från Linda + familj.

Söt silvrig väska med massor av godis i från Oscar, syster Isabelles pojkvän.

Snygga silvriga sandaler med stenar på från min bror Christoffer.

Fin vinröd jacka som jag ville ha från min syster Isabelle.



Ett par vita byxor, två bodys, ett vitt sött linne, en moped och pengar på kortet av mammi.


Fyra vackra rosor från Malin, Viktoria, Emma, Ellinor och Erika.

ikväll kommer släkten hem till mig, då blir det ännu fler presenter. Vilken tur jag har som fyller år!
ching

Kommentarer
Postat av: schara

fina presenter till en fin Jen! :)

2008-08-22 @ 18:57:03
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: annika

finfina saker , du är glad du förstår jag :)

2008-08-22 @ 19:48:42
URL: http://gulll.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0