filmdags

Detta får bli ett snabbt inlägg. Ska gå upp om typ fem timmar.. Imorgon ska jag konfirmeras, lite spänd är jag allt. Imorse var jag i kyrkan och övade, sedan åkte jag, Sara, Alex och Ludde (två killar som gick i vårat konfirmationsläger) till Täby. Där var vi smakråd till killarna som skulle köpa kläder. Ludde köpte en vanlig tjocktröja som det stod FRED PERRY på och Alex köpte en sketasnygg emilio tröja som var lila och vit.
Senare på kvällen kom alla konfisar hem till mig och kollade på film. Vi såg på filmen "the jacket", den är grymt bra. Nog den bästa thrillen jag har sett (hade sett den innan). Skitmysiga vänner och bra film. Kan det bli mycket bättre?
Nu måste jag nog sova.



Gulfkriget 1991. Jack Starks överlever ett pistolskott i huvudet men drabbas av minnesförlust, vilket betyder att han inte har något att sätta emot när han efter hemkomsten till Vermont blir anklagad för mord. Han blir inlagd på en sluten avdelning på ett mentalsjukhus och utsatt för en ny, kontroversiell typ av behandling. Starkt påverkad av hallucinogena medel reser han till framtiden, där han träffar Jackie. Hon har nyckeln till det mörka förflutna som Jack inte kan minnas. Och när hon inser att Jack är fyra dygn från sin egen dödsdag blir de tvungna att tillsammans försöka undgå det oundvikliga.

betyg :☺☺☺☺☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0