Fame - premiär imorgon, 17 april 2008

idag, efter en temadag i skolan tillsammans med vallentunas fältare, åkte jag till min syster, som befinner sig på tibble teater, och hälsade på. (Under temadagen pratade vi om alkohol) Jag ser nästan aldrig min syster nu för tiden eftersom hon kommer hem mitt i natten och börjar dagen mycket tidigare än vad jag gör, i stortsätt sover på tibble. Imorgon har de premiären för Fame och imorse pratade hon i radion. Jag ska gå imorgon och den 25 och kolla. Dom var så otroligt duktiga när jag kollade in tidigare idag. Och hade så otroligt kul, det syntes. Mer om musikalen imorgon..

image457
image453image454
image456
Den otroligt stora affischen

Varje år har de elever som går ut trean på tibbles estetlinje en musikal och i år har lärarna valt ut Fame, och bjudit in en redigör.

Kommentarer
Postat av: schara

vad är en resisör för något? :$

2008-04-16 @ 20:55:09
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: schara

redigör*

2008-04-16 @ 22:34:33
URL: http://scharadenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0