Desperate housewives

image452Desperate housewives ikväll på kanal5 klockan åtta.
Jag har sagt det förut, men säger det igen: ååååh, vad jag älskar desperate housewives. Men jag avskyr när det slutar, man vill bara se mer och mer! Jag hatar när man börjar höra den där rösten på slutet och vet att det snart kommer att sluta.
Idag är det två avsnitt. Först ett klockan åtta till nio, det är det avsnittet som visades senast (reprisen) och från klockan nio till tio, det nya avsnittet.

I dagens avsnitt (det nya som inte visats) är Halloween det och Edies värsta fasa besannas när Carlos lämnar henne. Susan hittar Mikes pappa som sades vara död. Danielle får värkar mitt i ett Halloweenparty och någon måste hjälpa barnet till världen.
Jag längtar redan till klockan blir (åtta men mest..) nio!

image106

Kommentarer
Postat av: schara

jag missar avsnittet, men som tur är har jag redan sett det! *puuuh*

2008-04-15 @ 21:23:30
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: felicia

synd att jag missade det.

2008-04-16 @ 11:11:41
URL: http://www.fewi.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0