Nya skor och en god lunch

image99hejhej. idag har jag varit i täby och Arninge med min mamma och min syster. I täby så åt vi på Mcdonalds, Jag åt chicken mc'nuggets (inget som jag brukar ta, men det var jätte gott) och mamma och Isabelle delade på en salad.
När vi ätit klart så kollade vi i affärerna, men jag hittade ingenting. Jag behövde några skor så jag passasde på att kolla på Skopunkten i Arninge när vi ändå skulle dit och handla.
Vi skulle handla mat på ica och kolla på en bärbar dator till min syster. Så vi gick in på skopunkten och jag hittade ett par skor på barnavdelningen. Billiga och bra. storlek 34, tur.

Imorgon är det redan skola. Helgen har gått så fort. tråkigt, men morgon dagen är inte så jobbig. Det börjar med hemkundskap, sen bild och direkt lunch. Efter lunchen så har vi matte och fusik. Det jobbiga är väl att jag har matteprov eftersom jag missade det i torsdags, för att jag var sjuk.
Sen så har jag två prov till denna vecka, ett spanska prov och ett engelska. Det är sjuk hur mycket glosor vi har till engelska provet. Det är typ 221 glosor. Mycket att öva på.

Kommentarer
Postat av: Ali

shiit va små fötter du har! jag ser ut som en klumpeduns med mina stora fötter :( haha

2007-11-26 @ 11:15:36
Postat av: Jen

hahhaa.. nej då alicia! du har ju verkligen inte stora fötter! :)

2007-11-27 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0