mums-full-i-biblan!

image111  image112


Jag är en riktig liten tjockis. Jag har kollat på Idol precis (inget vanligt) och sätt hur dåligt Amanda sjunger! Druckit typ en halv liter kola och bara legat och latat mig i soffan. Sen gick jag in i min brors rum, Christoffer, och satte mig och umgicks med han och hans kompis, Victor. Efter det gosade jag lite med kissen. Men just nu sitter jag och smäller i mig Lay's saltade chips och dricker någon blodapelsindricka med sugrör. 50% nyttigt, 50% onyttigt.

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jennifer!
Inte för att jag kollar på idol förutom på datan, men amanda är ju fan skitduktig! :)

2007-12-01 @ 01:46:26
URL: http://ghalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0