Kanin-micke

Hela dagen för mig har varit som den är ibland, helt tokig. Jag har irriterat alla och skrattat åt allt! men men.. alla har varit emot mig hela dagen förutom när jag smittade det vidare på sara på våran sista lektion, matte.
Jag började asgarva av att jag tänkte min mattelärare, Micke med samma kanin öron på huvudet som Robert Gustafsson har i Nile Citys avsnitt Kuknästornet. När sara fick höra mina tankar började hon också att dö flabba. Och eftersom vi skrattade så mycket så fick vi sluta 10 minuter senare.
Men det var det värt! Ett skratt förlänger livet. Och ett skratt skulle nog alla få om dom kollade på Kuknästornet! skrattar lika mycket varje gång jag ser på den. Min favorit! hahahhah...


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, den är så bra! "kuknäs..? T-O-R-N-E-T!"

2007-11-08 @ 22:32:07
URL: http://ghalet.blogg.se
Postat av: jannica, jasmine och nike

fan vaaa bra asså han är så ball! och kolla minen när han lyfter upp kaslern :p kuknästornet hhahahah den är alltid lika rolig att kolla på! kolla det brinner *spuuuuuuuu*
:D

2007-11-09 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0