idagidagidag

idag har jag inte gjort någonting känns det som. dagen har gått så snabbt. Jag har städat mitt rum och kollat på film. Jag, Oscar och Isabelle hyrde min stora kärlek, som jag sett tidigare men som är så otrrrrroligt kul! Den handlar om en kille som blir hypnotererad och ser inte tjejers utre utan inre. Så han träffan en tjej som är snygg och smal men som egentligen är tjock och ful, men har en bra insida. Tjejen är inte vem som helst utan hans chefs dotter så alla tror att han utnyttjar henne för att få ett bättre jobb på jobbet. men så är det ju inte.
Efter filmen gjorde jag typ ingenting. Men vid klockan halv ett började jag, mamma och Oscar att spela poker. Jag vann inte denna gång utan förlorade på slutet.  Men det var kul ändå.
Nu ska jag och mamma se pirates of the caribbean 3. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Maria

åh, älskar min stora kärlek! :)

2007-11-25 @ 19:39:49
URL: http://ghalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0