filmdags

hejhej alla glada människor! :)
idag har jag varit i stan med Sara, Sophie och Lisa. Köpte inget förutom en jordgubbsglass med topping, med extra topping, på mcdonalds.
Jag klippte mig också, som vanligt på olof palmegatan på en drop in salong för en klippning på 120 kronor. Biligt och bra. Men denna gång blev det inte som jag hoppats på. Han drog och slet i mitt hår och lekte att han körde en moped med det. Helt psyko!
aja, färgade förensten håret mörkbrunt igår.

När vi skulle åka hem från stan så satte vi oss på tunnelbanan mot Ropsten istället för den mot Mörby och kom inte på det förän vi var framme vid Ropsten. SUCK! ingen utav oss hade någonsin varit där och därför fick vi panik. Men hem kom vi med samma tunnelbada som vände och så böt vi tunnelbana vid Östermalmstorg till Mörby istället.

Senare hemma hos Lisa åt vi god mat. Det blev kyckling med potatisgratäng. Efter maten så spelade vi texas hold em. Jag vann och avslutade spelet med en strait flash. Alltid lika uppmuntrande och härligt!

När klockan var närmare ett gick vi hem till mig och satte oss som vanligt framför datorn. Klockan tio i tre kommer Lisa på hur sugen hon är på att se på film. Och inte vilken film som helst utan Hook. (Peter Pan otäcknad på engelska) Nu har hon sett på den i 23 minuter och jag har blivit väldigt inne i filmen jag med, så jag tror jag tänker stänga ner allt och se på den.

image77

betyg :☺☺☺

Kommentarer
Postat av: schara

Jag utmanar dig Jen, kolla in min blogg! :)

2007-11-04 @ 13:34:52
URL: http://scharadenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0