Desperate housewives

image105
Desperate housewives ikväll på kanal5 klockan nio.
ååååh, vad jag älskar desperate housewives. Men jag avskyr när det slutar, man vill bara se mer och mer! Jag hatar när man börjar höra den där rösten på slutet och vet att det snart kommer att sluta.

I dagens avsnitt avslöjar Bree för väninnorna vad hon fått veta på Mayfair house. Stella gör speciella kakor för att hjälpa Lynette genom behandlingen. Och Susan arrangerar ett party för hela grannskapet.
Jag längtar redan till klockan blir nio.


image106

Kommentarer
Postat av: alicia

alla kollar på det förrutaom jag :( har aldrig sett ett enda avsnitt :O

2007-11-28 @ 19:14:01
Postat av: Jen

då bör du börja, det är sååå bra! :D

2007-11-29 @ 15:05:09
URL: http://iens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0