GRÖNALUND!

Nu har jag varit på grönan 7 gånger det här året. Jag var nämligen där idag med Sara och Sanna. fast vi hann inte vara där så länge, eftersom att vi bara har terminskort. och inte pluskort eftersom att skolan är så snål! haha.. men vi började skolan klockan 10 idag och hade ''friidrottsdag'' på IP, fast bara i två och en halv timme, för vi fick gå hem klockan halv 1. Men när vi kommit hem så bytte vi om och åkte direkt till grönan.
Men klockan 18.40 gick 608 hem som vi var tvungna att ta, så vi hann inte vara där länge alls. Men vi ska ändå dit på fredag så det är lugnt!
Jag var också där med Sara i måndags. Då var det en anka som höll på att hugga oss i fötterna när vi satt och åt. Hatar ankor, dom är riktigt läskiga! Men vi hade verkligen jätteroligt då. Och det var första gången i år som vi har varit där själva. Men det värsta var att det var en kille som höll på att flörta med oss som bara den vid kvasten, en riktigt ful en! :D Men vi var iallafall inne i pettsson och findus värld. Det var kul att pröva pettssons hattar!
Det roligaste på grönan är nog expreme och sen kommer pop-expressen. Fast sara får inte åka extreme eftersom att hon opererat sitt öga.

image18

Men nu ska jag gå och lägga mig, sov gott. Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

har inte varit där någon gång alls iår :O :/

2007-07-11 @ 22:30:02
URL: http://meria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0