sommaren

jasså, nu var midsommarn förbi. Det som varit på trevligt på hårte. Mysigt och kul. Och sen var vi tvugna att åka hem, då blev det pisstråkigt. Men jag ser verligen framemot att åka tillbaka dit nu på sommarlovet. Iallafall att få träffa pojkarna i Stockholm.

Jag måste också bara få säga att även fast det tog lång tid för Linda och mig att ro så är hon en bra ''roerska!'' Och sen att jag tappade min mobil i vattnet var inte så bra, men jag hade ju inte någon ficka. För då är de ju faktist rätt så bra att vara tjej.

   

Jag kommer inte på så mycket mer att skriva. Men om 9 dagar åker jag till Spanien och sen direkt till Göteborg. Och då är inte jag hemma först än på ett tag.

Men jag önskar er alla en trevlig sommar, så syns vi sen?!


image19image20

*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0