KANAL 72

hahah, skitrolig dag idag!
först var jag, victor, sara, chrille, mamma, isabelle och Oscar på grönan. sen kollade vi på skansen och åkte hem.
när vi kom hem så letade jag och sara efter våran film ''kanal 72'' som vi gjorde när vi var 8 år.
Som tur var så hittade vi den. så vi har kollat på den och skrattat ihjäl oss. Vi var ju så himmla små! Sara och jag var inte bara små vi var också riktigt fula små skitar. Sen kom Jannica och Lisa in också, då dog vi nästan av skratt.
Jag trodde inte de va så länge sen vi spelade in dom. men dom var askula! och de roliga var ju att vi inte tagit bort dom felaktiga klippen! :)
aja, nu ska vi fixa oss. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0