allt i ett

Nu har jag kommit hem från Spanien. Hade en fin semestervecka tillsammans med Sara, Lisa, Sara, Louise och Jasmine. Sol, bad, shoppande! :D stället där vi var i Spanien hetter Blanes och ligger ganska nära Barcelona. Fast vi var i barca på fredagen och shoppade. Vi var också och besökte arenan camp nou men 117000 platser. Ballt va? Annars var vi mest på hotellet och raggade ;)

  


Redan dagen efter vi kommit hem från Spanien åkte jag och Sara ut till Vaxholm för att passa hennes kusiner. Vi badade där med och kollade på den nya Harry Potter filmen på bio som nog var den nåligaste jag sett, inget bra hände. Så jag rekomenderar den inte! Och saras kusiner var inte så trevliga utan gjorde inte som vi sa. plus att dom hade två kompisar sov sov över två nätter, så det är himla jobbigt att stå och laga mat. speciellt när dom inte uppskattar det! men det var kul att vara borta lite och dom har ett himla fint hus med sjötomt! ;D

image27

Efter några dagar i Vaxholm drog jag och Sara till gbg, gick på liseberg och shoppade. Sista kvällen gick vi på Club Gothia. Vi ködae i en timme och tio minuter och sen betala 80 kronor för att få komma in men det var det värt för vi fick dansa med många och ha riktigt kul i fyra timmar efter det. Men efter, när vi skulle hem, fick vi sjukt ont i våra fötter! aja, vi kom hem bra och sov gott iallafall.
Dagen efter det (i går) så åkte vi hem, men vi var inte hemma först än klockan halv 2 på natten! Och jag hade ont i ryggen då för att jag legat så konstigt i bilen.

Idag vaknade jag sent och har inte gjort så mycket. Var i täby C i någon timme vid fyra. Sen gick min familj och jag på öppet hus hos Emelie/Mimmi som fyller 18 år idag. Sen var inte jag hemma först än vid klockan åtta. Och nu har jag bara sett en film, en film med Adam Sandler. Jätterolig var den, men jag kommer inte ihåg va den hette. Men nu ska jag gå och kolla på en till film. Sen ska jag väl sova tror jag :)

Men sov så gott! *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0