Luciadagen

i skolan hade vi lucia framträdande. Sååå sämst! För det första så kunde ingen texterna, vi mumlade och skrattade bara. Och för de andra sjöng jag så falskt! även fast ingen vågar säga det.
Tycker synd om de som kollade på oss.

Efter skolan kom jag hem och dansade med min syster och min mamma till Mariah Careys låtar. Min syster ska uppträda på täby park hotell i dag med och behövde moss till sitt hår. Så jag och mamma fick åka ner och handla.
När vi ändå skulle ner till centrum så hämtade vi ut ett paket som jag fått på posten.

(tänkte bara berätta för de som inte vet att posten och järnia nere i C har blivit rånade idag klockan 12. Och ormstaskolan har blivit bombhotad)

När vi kom ner till ICA och hämtat ut paket blir både jag och mamma helt nyfikna. Det är ett stort brunt paket med bara en ettikett på som det stod: Jennifer Grossini-Strömberg på.. 
Vi säger att vi ska öppna det så fort vi kommit hem. När vi sitter i bilen påväg hem skrämmer vi upp varandra om att det kanske ligger en bomb där i eller någon för jag har inte beställt något och det stod inte någon avsändare på det.
Men så fort vi kom hem öppnade jag paketet och där i låg det pärlor som jag vunnit på ung-08 i somras.
hihi.. Sara vann också.

Läs mer om pärlorna i Sara blogg.


(bild: Sara Edström)
tjenixen

Kommentarer
Postat av: schara

hmm.. vem har sagt att du får sno min bild? :P

2007-12-13 @ 18:39:51
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag ::

2007-12-13 @ 23:45:56
URL: http://iens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0