Julshow slutet

Sista dagen för Isabelles Julshow tillsammans med Jan Johansen var i Torsdags. Då var jag där på julbord med Mamma, Anna (Saras mamma) och Farmor. Vi hade sjukt trevligt och åt god mat.
Jag tog det mesta på bordet förutom sill och lax. Jag gillar inte inlagd fisk och sånt. Jag åt heller inte allt på efterrättsbordet.
Till showen.. min syster var jätteduktig när hon skulle sjunga Fame. Hon sjunger ju då solo i verserna och gjorde det skitbra i torsdags! Det gick inte lika bra när vi var på genrepet eftersom hennes mick cpade..

Rekomenderar showen tillsammans med en sångare, två musikalartister och tibble gymnasiumklass estet 3. (om det kommer nästa år med.. hahha.. det tror jag inte eftersom de slutat skolan då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0