idagidagidag

Idag har jag handlat klart tomte kläderna för lucia imorgon till Sara och mig. Jag och mamma åkte ända till kista för att hitta rätt kläder.

Vi ska ha på oss:
En röd topp från ginatricot
Ett par vita strumpbyxor från Lindex:s barnavdelning
Ett par strumpor/sockor från Kappahl:s barnavdelning
Och en lång tomteluva för vuxna från BR. (så de är rätt så stora)

Jag har däremot inte städat mitt rum som jag bör göra. Jag tror jag gör det så snart som möjligt, innan mamma kommer hem och ser katastrofen!

Om en vecka och några timmar så går planet till Brasilien. Gud va kul det ska bli! läääängtar bara mer och mer nu. längtar mer till Brasilien än vad jag gör till julafton.
På lördag ska jag ha "lilla julafton" med släkten i sverige. Vi ska äta julmat och dela ut fåå julklappar. Jag ska då ha samma kläder som imorgon tror jag :)

tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0