idagidagidag

Morgonen började med hemkunskap, bild och sen direkt lunch. Efter luchen hade vi ''micke eftermiddagen''. (NO och matte)
Efter det var skoldagen slut och fritiden började. Jag och Sara kom överens om att åka in till stan och kolla julklappar och byta våra tomtekläder till lucia tåget. Hittade till mamma, min syster och mormor. Och så böt vi våra tomtedräkter till en röd tröja på ginatricot. Sen tog vi en glass på donken och tog tåget 18:20 hem till Vallentuna.
När jag var hemma så visade jag för Isabelle vad jag köpt (självklart inte hennes julisar) och sen gjorde jag mig 2 teakakor, några skorpor och en skål med hallonkräm. Såååå gott.

Nu ska jag kolla på kvällens film. Har redan valt ut den :)

Kommentarer
Postat av: m@

Sara berättade att ni fått betygkriterier .. undra va DU fick! :)
pusssss

2007-12-11 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0