idagidagidag

idag körde jag tennis och badminton på profilen med Jasmine, Jannica och Julia. Det gick faktist väldigt bra! hade aldrig lirat tennis innan! som rekord gjorde jag och Jannica 35 på badmintonen.

Efter profilen gick jag och Jannica till täby c och kollade efter julisar. Hittade bara en, till min mormor :)
Se åt vi på Mcdonalds. Jag tog en liten meny och sen en glass.
Vi åkte hem vid klockan halv sex, för klockan kvart i sju skulle Jannica ha innebandyträning. Jag kollade på träningen och gick sedan hem till mig. Där blev jag direkt av med min dator eftersom en viss MAX skulle ha den! (chrilles kompis) Chille och hans kompisar ska lana hemma hos oss inatt.

Istället för att jag skulle vara ensam utan dator med min katt så ringde jag sara och stack till henne. Men det var atck vara Saras snälla mamma, Anna, som kom och hämtade mig klockan halv tolv.

Nu är klockan 01:25 och vi ska kolla på film. Puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

så du hittade ingenting till din brorsa?

2007-12-08 @ 14:28:20
URL: http://ipapipa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0