idagidagidag

Hela dagen har gått snabbt. Vaknade runt halv elva och satte mig framför tvn. Kollade på julkalendern klockan halv tolv och åt makaroner och köttbullar. Efter Julkalendern och maten kollade jag på en bra film med mamma. Det var en spansk fantasi film. (med svensk text) Den hette någonting med Labyrint.
Jag har även åkt med mamma och Åsa till InfraCity och Kista för att handla. Vi köpte en ny digetalkamera och en ny filmkamera nu innan Brasilien. På vägen hem blödde jag näsblod. Har gjort det typ fem gånger den här veckan efter att Sara slog mig på lektionen, läs. Sen åkte vi förbi upplandsväsby och handlade på ica. Alla glodde på mig som kom in med ett papper vid näsan och blod på händerna, lika pinsamt varje gång.
Men när vi var klara på ica åkte vi hem till familjen Jacobsson (Åsas familj) och åt. Vi åt ris, cyckling och någon jättegod thaisås. Linda, min kompis, är Åsas dotter. Hon var hemma med min andra kompis, Lisa. Så jag har tillbringat kvällen med dom. Men inte bara med dom. För runt halv elva gick vi hem till Johan Riise, en annan kompis och kollade på film, satt vid datorn, kastade pil och pratade. Vi hade jättetrevligt : )
image114 
var bara tvungen att sätta in en söt liten bild. Hade den här med teletubbiesarna i datorn från mitt svenska arbete ''min barndom''. haha..

Men jag ska nog sussa snart. Är faktist ganska trött.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Sophie

Pans Labyrint! typ så hette den väl? den var ganska freaky :D Visst var han med ögonen i händerna äcklig?

2007-12-02 @ 14:49:51
URL: http://soqhie.blogg.se
Postat av: Jen

ja, hahha.. :D

2007-12-02 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0