filmdags

Kvällens film blir the illusionist, en drama från 2006. Jag tycker den är jättebra!

image134

The Illusionist handlar om den förbjudna kärleken mellan tonårig adel och arbetare i tidiga 1900-talets Wien. Edward och Sophie slits i från varandra men kan inte släppa kärleken helt. När de återförenas som vuxna är Edward magiker och Sophie trolovad till kronprinsen.

betyg :☺☺☺☺

Nu ska jag kolla på den och sova. För klockan 10 imorgon så är det träning. Sen ska jag hem för att öva på mitt NO-prov som jag ska ha på måndag. Och sen ska jag städa för att min mamma kommer hem ifrån Irland. Hon har varit där med hennes jobb och då ska hon bli överaskad av ett fint hus när hon kommer hem.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0