filmdags

image130klockan är inte så mycket nu när jag tänkte börja kolla på min film. Jag ska först fixa lite åt kissen sen ska jag och hon lägga oss och titta på kvällens film som blir Sweet home alabama. Jag gillar den filmen, men det var ett tag sen jag såg den nu.

Just nu är klockan 22:29 och jag har precis ätit upp min kiwi! intressant va?
Jag ska vara uppe på ip om 11 timmar och 29 minuter. men jag hinner sova uuuut imorgon.
imorgon ska jag, Jannica, Jasmine och julia spela tennis och badminton med profilen. Men jag vet inte riktigt om jag tänker vara med eftersom jag är sjuk fortfarande. (har varit det i tre veckor)
Men det bestämmer jag imorgon.

Efter skolan ska jag och Jannica åka direkt till Täby. Vi ska kolla på/efter julisar och äta där :)

Men nu till filmen..

image131

Melanie Carmichael är på väg mot det perfekta livet.Sedan hon lämnade småstadstillvaron i Alabama efter high school, har hon gjort kometkarriär och blivit en av New Yorks hetaste modedesigners. När sen stadens mest eftertraktade ungkarl son till New Yorks borgmästare, friar till henne säger hon givetvis ja. Det är bara en liten hake - hon råkar fortfarande vara gift med sin ungdomsförälskelse Jake, som hon lämnade för sju år sedan. Melanie återvänder till Alabama för att ordna upp en skilsmässa med Jake - innan hennes blivande make och mäktiga svärmor får reda på sanningen.

Jag tycker dock att Jake ser bättre ut än vad hennes blivande make gör! (kommer inte ihåg vad han heter) Han har också en mycket bättre personlighet.

betyg :☺☺☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0