En otroligt lång och onödig lista

Personligt:

1. Vad heter du? Jennifer
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Beatrice, Felicia och mycket annat..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning, jag tror dom bara kom på Jennifer. haha..
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 1993
6. Var bor du? I Vallentuna
7. Bott utomlands? Noppp
8. Flyttat antal gånger? En
9. Vart skulle du vilja bo? Utomlands, i typ thailand. 
10. Vilken skolklass? Åttan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Rik

Utseende:
1. Hur lång är du? typ 155 cm
2. Hårfärg? mörkbrun
3. Ögonfärg? blå
4. Mest nöjd med? Min ögonfärg som "skär" sig från min hårfärg ;)
5. Minst nöjd med? Mina öron (hahhaha)
6. Skostorlek? 35-36
7. Glasögon? Japp, men oftast linser.  
8. Har du några piercingar/tatueringar? bara två hål i öronen ^^

Favoriter:
1. Filmer? Glitter
2. Låtar? Många..
3. Årstider? Sommaaaaaar!
4. Mat/Dryck? Vet inte, har inga favoriter..
5. Djur? Katter
6. Färg? Lila
7. Parfym? Naomi Campell Cat Deluxe
8. TV-Program? Desperate housewives
9. Ämne i skolan? Bild, slöjd ^^
10. Sysselsättning? Mysa

Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka? En beige Bomerang
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par svarta tyg skor eller ett par svarta stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Till och från varje dag.
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Det jag har på mig
5. Favoritaffärer? Ginatricot typ..
6. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning, räknar inte.
7. Vad har du för byxstorlek? Det beror på vilka sort byxor, men typ 26
8. Tröjstorlek? oftast XS

Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet med mysigt
2. Vilken färg på tapeterna? Har vitt rum med en fondvägg med guldtapet.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, vitt, lila och guld.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, för att den är skönast/bäst i alla humör.
5. Vad vill du ändra där inne? typ inget :)
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? nej, tog bort den. Spelar i datorn eller på tvn
e) telefon? ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? Min trädgård, några träd, grannens hus och vägen jag bor på.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datorn, sover och kollar på tv.

Blandat:
1. Vad heter din morfar? Han hette Darci men jag har aldrig träffat honom..
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu? Busskort, lypsyl, mobil, pengar, kvitton och en reflex.
b) handväska eller skolväcka? Smink, parfym, en konstig bok, pengar, vantar och en linsburk.
3. Vad är du beroende av? Nästan allt! :D
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige och Brasilien
5. vilket sorts lypsyl använder du? Vanligt från apoteket och vaselin.
6. Vad tror du på? Alldeles för mycket!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen skulle jag tro, haha
8. Vad köpte du senast? Frukost på ica imorse.
9. Har du några husdjur? Japp, en katt, Toluse.
10. Vad bor du i? En grön villa.

Kommentarer
Postat av: schara

*snodd av Sara* ;)

2007-12-09 @ 18:23:53
URL: http://scharadenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0