Blodet droppar, blodet droppar

hatar att göra det jag gör idag. Jag är hemma från skolan. Inte bara det, jag "skjuter" på ett  prov. Ett no-prov som jag satt enda till klockan två i natt för att öva på och ett svar på min spansk-prov. Jag skulle också lämnat in mitt SO-arbete idag. Jag blev faktist nöjd med det. Men allt får jag göra nästa veckan för nu ska vi ha profildagar (tre dagar som man har fått välja en inrikting att göra olika saker med) denna vecka från onsdag till fredag och jag har valt bollsporter denna gång. Så jag måste vila mig eftersom jag fortfarande är sjuk och det är in bra att träna när man är sjuk.

Igår tog jag sprutan för kondylom på armen och ett blodprov i armväcket för att se om jag har en sjukdom som kallas struma.

Jag var också på min systers genrep på Täby Park Hotell. Dom var jätteduktiga. Ska se dom på torsdag igen tror jag.

image119Just nu sitter jag framför datorn i mitt rum med katten i knät. Min syster ligger och sover på min säng, hon ska inte vara i skolan förän klockan fem ikväll. När hon vaknar ska vi kolla på film sen ska jag väl sova lite jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0