Snott från sara, som snott den från ninna :D

UTSEENDE
[x] jag är kortare än 160 cm.
[x] ibland tycker jag att jag är ful.
[x] jag blir lätt brun.
[x] jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] jag har vänner som aldrig sett min naturliga hårfärg.
[ ] jag har en tatuering.
[ ] jag har fräknar.
[ ] jag är osäker över mitt utseende.
[ ] jag har/har haft tandställning.
[x] jag skulle göra en plastikoperation om det var enkelt och gratis.
[x] en helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] jag har mer än 2 piercingar.

FAMILJ
[x] jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] jag har rymt hemifrån.
[x] jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] jag har ett syskon som är under 1 år gammal.
[x] jag vill ha barn nån gång.
[ ] jag har barn.
[ ] jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x] jag studerar.
[ ] jag jobbar.
[x] jag har somnat i skolan/på jobbet.
[ ] jag gör alltid mina läxor och hemuppgifter. (jag har glömt någongång)
[x] jag har missat mer än en vecka i skolan (Resor och sjukdomar)
[ ] jag underkändes, eller avbröt mer än en kurs ifjol.
[ ] jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] jag har sagt "lol" i en riktig diskussion
[x] jag har gråtit när jag sett på disney-filmer.
[x] jag har kissat på mig av skratt
[x] jag har limmat fast min hand i något
[ ] jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

HÄLSA
[ ] jag föddes med en sjukdom.
[x] jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] jag har brutit ett ben.
[ ] mina tonciller har tagits bort.
[x] jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] mina visdomständer har tagits bort.
[x] jag har genomgått en allvarlig operation. (väldigt allvarlig)
[ ] jag har haft vattkoppor
[ ] jag har/har haft astma.
[ ] jag har genomgått en CAT-scan.

RESANDE
[x] jag har åkt mer än 300 km på en dag.
[x] jag har flugit.
[ ] jag har varit i ryssland.
[ ] jag har varit i kina.
[x] jag har varit i sverige.
[ ] jag har varit i afrika
[x] jag har varit i mer än 10 länder.

ERFARENHETER
[x] jag har tappat bort mig i min egen stad
[x] jag har sett en fallande stjärna.
[x] jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[x] jag har lekt "sanning eller konsekvens".
[ ] jag har krockat i en bil.
[x] jag har åkt skidor
[x] jag har medverkat i ett skådespel.
[x] jag har åkt snowboard
[x] jag har åkt taxi
[x] jag har ätit sushi.

FÖRHÅLLANDEN
[x] jag är singel
[ ] jag befinner mig i ett förhållande
[ ] jag är förlovad
[ ] jag är gift
[ ] jag har varit på en blind date
[ ] jag har blivit dumpad oftare än jag varit den som dumpar.
[x] jag saknar någon just nu.
[ ] jag har varit otrogen i ett förhållande
[x] jag har varit kär i någon som inte känt detsamma för mig.
[x] jag har sagt att jag älskar någon och ljugit.
[x] jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET
[ ] jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] jag har varit förtjust i en lärare.
[x] jag har blivit kysst i regnet.
[x] jag har kramat en till mig helt okänd person.
[ ] jag har kysst en till mig helt okänd person.

ÄRLIGHET
[x] jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
[x] jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra
[x] jag kan inte svälja piller.
[x] jag har smugit ut utan lov.
[x] jag har ljugit om vart jag är för mina föräldrar.
[x] jag har en hemlighet som ingen annan vet om.
[x] jag har fuskat i ett spel
[x] jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] jag har druckit alkohol. bara smakat (;
[ ] jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] jag har mediciner mot depression.
[ ] jag har/har haft anorexi/bulimi.
[x] jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] jag har somnat gråtandes.
[x] jag har vaknat gråtandes.

DÖDEN
[x] jag är rädd för att dö
[x] jag hatar begravningar
[ ] jag har sett någon dö.
[x] någon nära till mig har försökt begå självmord.
[ ] någon nära till mig har begått självmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0