"sängar är bara för mjukisar"

Jag och mel sov hos alicia igår. Vi åkte hem till henne efter middagen och tittade på mysteriet på greveholm. Nu har jag sett alla tjugofyra avsnitten :) efter det ritade jag av tjejerna. Det var så svårt att rita av alicia så jag gav upp och ritade en bondbrud istället, hihi. När jag ritat klart satte vi på en film och somnade sött. Vaknade klockan halv ett av att hennes söta småsyskon lekte utanför rummet. Då satte vi på filmen en gång till för att se klart den och sedan lagade vi lite att äta.
När jag kom hem idag satte jag mig framför datorn och gjorde ett CV på photoshop. Ska söka jobb på "Fotobutiken" imorgon tänkte jag.
Det är inte det enda som händer imorgon.. Imorgon börjar jag nämligen i skolan igen, då är jullovet slut! Sista dagen idag. Men det ska faktiskt bli kul, för då ska jag börja med webbdesign och det tycker jag ska bli intressant.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte visa teckningarna Jennifer? ::):):)

2010-01-07 @ 19:02:41
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: alicia

Usch, jag blev jätteirriterad på dem i morse :P



Jag skrev också CV idag men det ser jättetråkigt ut :(

2010-01-07 @ 22:55:55
Postat av: nen

annika; kan tyvärr inte de för de ligger hemma hos alicia.

Alicia; nej, de är söta :) göre? ska jag hjälpa till att piffa upp det lite?

2010-01-08 @ 08:36:07
Postat av: melica

fan vilken ful bild :(

2010-01-10 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0