God morgon!

Upp och hoppa, det är en ny dag. Det är verkligen svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Det värker i min tunga idag. I lördags var jag så osmart och omogen så jag prövade att slicka på en lyktstolpe. Fastnade riktigt hårt. Drog så att tungan blev längre för några sekunder. Fick ta hjälp med mina små knubbiga fingrar för att slita bort min tunga som satt fast så hårt. När jag fick bort den blödde det massor. Fick blod på händer och haka. Men folk ska absolut inte tycka synd om mig, för det var mitt eget fel. hur kan man vara så dum i huvudet så att man sätter tungan mot en lyktstolpe när man är sexton år och vet vad som händer?! hahaha, pinsamt.
Nu ska jag äta frulle och sen ska jag leka med Mel. Vi ska titta på Paradisehotel. Sen får vi se vad som händer. Peace!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, bra att du har börjat uppdatera igen! :D

2010-01-05 @ 13:16:18
URL: http://arealthing.blogg.se/
Postat av: Sir! ;)

hahaha du är så söt jennifer! :)

2010-01-06 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0