Eu quero sol e calor

Go'morgon, go'morgon! Katten väckte mig precis. Visst är det mysigt när hon kommer och trycker sitt nylle mot mitt, men klockan tio på en lördag är väl lite tidigt tycker jag.
Jag tittade ut och såg EN METER SNÖ utanför min baksida. Heeelt sjukt. Och idag ska det snöa ännu mer. Snöade igår som sjutton, och idag kommer det yttligare trettio centimeter säger dem. De säger även att man ska åka så lite bil som möjligt idag, eftersom det kommer bli kaos och att det är halt, därför sitter jag inte i en bil just nu. Skulle egentligen åkt och hämtat en liten orm idag, men det får bli nästa vecka eftersom det är sånt oväder.
Jag vill ha sommar nu! Varför längtar jag så mycket till sommarn? Vad längtar jag egentligen efter?
Jo, jag längtar efter att få ha på mig små skor och klänning utan att frysa, sola, bada, köpa glass, tälta och hoppa studsmatta. Jag ska också åka på konfirmationsläger, gothiacup, resa med mamma och åka på Peace&Love. Plus att min födelsedag är i sommar. Jag har alltså mycket att se fram emot!

För er som inte förstår så betyder min rubrik: Jag vill ha sol och varmt. Portugisiska, jag kommer ju från Brasilien.

Jag tycker att det har varit vinter alldeles för länge, men ändå så går veckorna så himla snabbt. Den här veckan klippte vi håret på min bror. Tog det stegvist eftersom det var så kul att se om han skulle passa i det. hihi, kul va det.



hahahaaah, jag döööör! Men visst blev det snyggast tillslut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0